Máte problémy s uzatvorením predaja, alebo obchodu? Ste dobrí vo vedení ľudí k rozhodnutiu, spolupracovať s vami, alebo vyskúšať vaše výrobky. Ak pracujete v odbore network marketingu je to niečo, čo budete potrebovať ak chcete byť naozaj dobrý. Je to rozdiel medzi zarábať peniaze a zarábať veľa. Nábor nových členov tímu a zákazníkov je cesta, ako si vytvoriť svoje podnikanie. Konzistencia je kľúč a lepší budete čím viac budete cvičiť!

Tu je šesť mojich obľúbených otázok, ktoré vám pomôžu uzavrieť predaj a získať viac členov tímu.

  1. „Prečo je teraz správny čas pre vás byť otvorený podnikaniu z domu?“ 

Zistite si čo sa deje v živote potenciálneho zákazníka. Ak poznáte niekoho „prečo“, môžete naozaj pochopiť veľa o tom, ako sa k nemu dostanete bližšie. Môže to byť tiež skvelý nástroj na uzatvorenie predaja. Pýtajte sa čo ich trápi. Aké majú koníčky. Čo majú radi vo svojom živote práve teraz. Veľa ľudí si nemyslí, že sa zaujímajú o podnikanie z domu, až kým si neuvedomia, že im môže pomôcť dostať sa z ich situácie a pomôcť im vytvoriť život aký chcú.

2-When-is-the-right-time-to-get-an-MBA

  1. „Aký je váš rozpočet na začiatku podnikania?“

Potrebujete nejaký počiatočný kapitál na spustenie akéhokoľvek podnikania, takže by to nemal byť šok pre vašich potencionálnych obchodných partnerov. Avšak, network marketing je nový koncept pre mnoho ľudí, ktorí pracujú v klasickom zamestnaní, alebo iných oblastiach. Ak sa spýtate na túto otázku, predchádzate jednej z najčastejších námietok a to je: „nemám dosť peňazí“. Uzavretie predaja je oveľa jednoduchšie, keď môžete diskutovať o tom, ako dlho bude trvať, kým dosiahnu svoje finančné ciele. Každé podnikanie potrebuje na začiatku investíciu, ale v network marketingu je veľmi malá v porovnaní s tradičným podnikaním.

 

Uzavretie predaja by mohlo zmeniť váš život!

 

  1. „Ste otvorený obchodnému partnerstvu so mnou na čiastočný úväzok, tak aby Vám to neovplyvnilo nič z toho čo už robíte?“

To pomáha ľuďom relaxovať. Nebude to zasahovať do ničoho, čo už robia a vy sa s otázkou, či sú otvorení vyhnete odpovedi „nemám záujem“. Ľudia chcú byť otvorení. Nechcú, aby ste si mysleli, že sú uzavretí novým nápadom, alebo príležitostiam. Ľudia chcú v tomto obore tiež partnera a nechcú byť sami. Takže každá časť tejto otázky je kľúčová. Zapamätajte si ju a používajte ju často.

  1. „Naozaj si to myslíte, áno?“

Opýtajte sa svojich potencionálnych obchodných partnerov, či myslia naozaj vážne to čo povedali, že chcú vo svojom živote. Ak vám povedia, že sa snažia ušetriť peniaze pre svoje deti na vysokú školu, opýtajte sa znova: „Mysleli ste to vážne, keď ste povedali, že chcete ušetriť peniaze pre svoje deti na vysokú školu?“ Táto otázka ich dostane späť na „prečo“, čo je skutočne najpresvedčivejšia emocionálna vec, kvôli ktorej sa bude chcieť niekto pripojiť a začať s vami pracovať.

  1. „Ak nechcete spolupracovať s touto spoločnosťou, aký je váš plán B, aby ste dosiahli to čo chcete?“

To je konečná otázka pre uzatvorenie predaja! Aký je ich záložný plán v prípade, že povedia nie vášmu podnikaniu? Väčšinou nemajú záložný plán. Aké ďalšie možnosti im môžu skutočne umožniť udržať dennú prácu a vybudovať reziduálne príjmy? Čím viac budete veriť, tým úspešnejší budete! Táto otázka je dôležitá pre uzatvorenie predaja a hovorte ju samozrejme s dôrazom.

plan_b

  1. Poďme začať.“

To je skôr vyhlásenie než otázka. Niekedy je potrebné, aby ste pomohli ľuďom urobiť rozhodnutie a tak ich naviesť. Je to skvelý spôsob, ako otestovať vodu, aby ste zistili, či sú pripravení začať, a môžete urobiť registráciu priamo na mieste. Staňte sa osobou, ktorá pomáha ľuďom urobiť rozhodnutie!

Cvičenie robí majstra, a tieto otázky pomáhajú na ceste stať sa super náborárom. Network marketing je náročný, ale veľmi obohacujúci. Z mnohými z ľudí, ktorí sa pripojili k môjmu podnikaniu sme sa stali dobrými priateľmi a nie je nič lepšie, ako cestovať po svete s dobrými priateľmi! Preto keď chcete vedieť viac tak nám napíšte.

750 Zobrazení celkom 1 Zobrazení dnes

Komentáre

komentárov